• Zwroty i reklamacje


     1.    ZWROTY


Informacje dotyczące korzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) kupujący może zrezygnować (w drodze odstąpienia od umowy) z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub wysyłając Formularz Zwrotu (wskazówki dot. formularza znajdziejsz tutaj) w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (nadane e-mailem, pocztą tradycyjną). Prosimy również o załączenie jednego z dokumentów potwierdzających zakup np. fakturę/ kserokopię faktury/ paragon fiskalny/ potwierdzenie płatności elektronicznej/ email potwierdzający zakup. Koszt wysyłki zwrotnej zawsze pokrywa kupujący. Kupującemu wraz ze zwrotem należności za produkt, zwracana jest równowartość najtańszej przesyłki dostępnej w momencie zakupu.

 

Jak zwrócić produkty do sklepu?

 dokumenty.jpg

 paczka.jpg

 pieniadze.jpg

1.

FORMULARZ ZWROTU

2.

ODSYŁANIE PRODUKTU

3. 

ZWROT PIENIĘDZY

 

Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i data zakupu.

 

Zapakowany i odpowiednio zabezpieczony produkt należy odesłać pod adres:

ul. Żeromskiego 13/5;

49-300 Brzeg

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Zaklej przesyłkę taśmą. Nie używaj folii strech.

Pieniądze zwrócimy Państwu w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu zwrotu.

 

UWAGA!

SKLEP NIE PRZYJMUJE PRTZESYŁEK ZWROTNYCH PŁATNYCH ZA POBRANIEM.

PACZKI NALEŻY WYSŁAĆ NA ADRES SKLEPU:

ŻEROMSKIEGO 13/5; 49-300 BRZEG

PACZKI UMIESZCZONE W PACZKOMACIE NIE BĘDĄ ODBIERANE PRZEZ SPREZEDAJĄCEGO.

 

Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwroty?

Koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru pokrywa zwracający. Zwroty wysyłane za pobraniem, nie będą przyjmowane. Kupującemu wraz ze zwrotem należności za produkt, zwracana jest równowartość najtańszej przesyłki dostępnej w momencie zakupu.

 

Komu i w jakim terminie przysługuje prawo do zwrotu?

Prawo do zwrotu bez podania przyczyny przysługuje każdemu w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia. Zwrotowi nie podlegają takie produkty, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego m.in:

- środki pielęgnacyjne

- kosmetyki

- suplementy

- pasza

 

Jak długo będę czekać na zwrot środków?

Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwróconych produktów. Środki zwracane są na wskazany przez kupującego rachunek bankowy w przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub za pobraniem. Kwota opłaconego zamówienia przez systemem PayU zostanie zwrócona za jego pośrednictwem.

 

     2.    REKLAMACJE


Informacje dotyczące z ustawowego prawa do reklamacji produktu

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). 

 

Jak dokonać reklamacji?

Reklamacji należy dokonać w ten sam sposób jak zwrot. Prosimy zawsze sprawdzić przy odbiorze, czy paczka nie ma widocznych zewnętrznych uszkodzeń, ponieważ za zniszczenia powstałe przy przewozie odpowiada przewoźnik i to u przewoźnika należy w takim przypadku reklamować przesyłkę. Jeśli towar ma wady fabryczne, prosimy o wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego.  Po przesłaniu na wskazany adres listownie lub elektronicznie skontaktuje się z Państwem pracownik odpowiedzialny za reklamacje w celu ustalenia dalszego postępowania.

Formularz reklamacyjny w formie tradycyjnej  prosimy wysyłać adres: ul. Żeromskiego 13/5; 49-300 Brzeg

Formularz reklamacyjny w formie elektronicznej  prosimy wysyłać na adres: kontakt@equis.pl, w tytule maila wpisując słowo REKLAMACJA i numer zamówienia.

 dokumenty.jpg

 paczka.jpg

 pieniadze.jpg

1.

FORMULARZ REKLAMACYJNY

2.

ODSYŁANIE PRODUKTU


3.

ZWROT PIENIĘDZY LUB WYMIANA TOWARU

 

Wypełnij formularz reklamacyjny i wyślij pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Po przesłaniu na wskazany adres listownie lub elektronicznie skontaktuje się z Państwem pracownik odpowiedzialny za reklamacje w celu ustalenia dalszego postępowania. Dokładniejsze instrukcje co do treści formularza znajdziesz tutaj.

 

Zapakowany i odpowiednio zabezpieczony produkt należy odesłać pod adres:

ul. Żeromskiego 13/5;

49-300 Brzeg

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Zaklej przesyłkę taśmą. Nie używaj folii strech.

 

Pieniądze lub nowy, nieuszkodzony towar zwrócimy w ciągu 14 dni od uznania reklamacji. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu reklamacyjnym.

 

UWAGA!

SKLEP NIE PRZYJMUJE PRTZESYŁEK ZWROTNYCH PŁATNYCH ZA POBRANIEM.

PACZKI NALEŻY WYSŁAĆ NA ADRES SKLEPU:

ŻEROMSKIEGO 13/5; 49-300 BRZEG

PACZKI UMIESZCZONE W PACZKOMACIE NIE BĘDĄ ODBIERANE PRZEZ SPREZEDAJĄCEGO.

 

Co napisać w formularzu reklamacyjnym?

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

  1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
  2. żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
  3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

 

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację?

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

Co dzieje się w przypadku uznania reklamacji?

W przypadku uznania reklamacji przez Sprzedawcę, Kupujący dostanie nowy, nieuszkodzony produkt lub otrzyma zwrot pieniędzy.

  • Sklep zamknięty

Otwarcie w sierpniu :) Zapraszamy!